amyincanada.reismee.nl

De eerste paar dagen

Op 14 september ben ik naar Canada gevlogen. Mijn gastgezin kwam mij ophalen van het vliegveld. Het was al best laat toen we thuis waren aangekomen dus ik heb nog even wat gegeten, gedoucht en ben daarna gaan slapen. De volgende dag was meteen al mijn eerste schooldag. Eerst had ik even een gesprek met de principal en kreeg ik mijn vakken te horen. Mijn vakken zijn:

world religions

engels

newfoundland studies

wiskunde

De meeste vakken waren wel prima en niet heel moeilijk. Na school ben ik opgehaald door mijn gastmoeder. In de avond zijn we nog naar Walmart geweest om wat schoolspullen te kopen en een abonnement.


Reacties

Reacties

Bibienne

Super leuk om weer een verhaal op je blog te lezen! :) Enjoy!

Oma/Opa

Leuk om weer een berichtje van je te lezen. Succes verder groetjes Oma/Opa.

Laura

Klinkt super leuk allemaal!

Oma

Hallo Amy leuk om weer wat te horen succes nog groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!