amyincanada.reismee.nl

Van alles gedaan

Ik ben nu al weer een maand in Canada. In de tussentijd heb ik veel dingen gezien en gedaan. Zo ben ik naar Cape Spear, Signal Hill en downtown St. John's geweest, dit zijn de meest bekende toeristische attracties van St. John's. Op 11 oktober was het thanksgiving toen hebben we met een groot deel van de familie gegeten bij de ouders van Glenda. Dit was erg gezellig en lekker. Gisteren was ik jarig en werd ik 18. Ik heb wat cadeautjes gekregen en we zijn in de avond uiteten geweest.

cape spear

signal hill/cabot tower

Alles begint hier ook een beetje in de Halloween sfeer te komen. Wij hebben vorig weekend het huis van binnen versierd met allerlei enge poppen. Lydia doet elk jaar mee met een dansgroep die op en rond Halloween een zombie dans doen. Bedrijven of feesten kunnen ze dan boeken en het geld gaat naar een goed doel. Dit jaar gaan Glenda en ik daar ook aan meedoen. Er zijn een aantal danstrainingen om het dansje te oefenen en we gaan thuis ook oefenen en kostuums maken.

Op school gaat ook alles goed ik leer steeds meer mensen kennen. Ook heb ik nog nooit in mijn leven zulke hoge cijfers gehaald. De gemiddeldes van mijn vakken zijn tot nu toe:

Wiskunde: 97%

Engels: 82%

World Religions: 100%

Newfoundland en Labrador studies: 100%

Reacties

Reacties

Bibienne

Wat leuk allemaal en wat een goede cijfers! Veel plezier met Halloween

Yvonne

Hey Amy, van harte gefeliciteerd met je 18de verjaardag. Leuk om te lezen en de foto's te zien.??

Annemarie

Hoi Amy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je thanksgiving en Halloween daar mee kan maken. Leuk die foto met die meiden. Daar ben jij gewoon groot bij ?

Laura

Super leuk! Haha top cijfers!

Miranda

Leuk al je verhalen te lezen Amy. Lekker genieten daar. En nog gefeliciteerd met je verjaardag ?

Oma truijen

Ik vind het heel fijn dat je het naar je zin hebt nog hele vele groetjes van oma

Oma/Opa

Hoi Amy, Fijn dat je al veel leuke dingen gedaan en gezien hebt, je cijfers zijn h.stikke mooi,houden zo.Groetjes .

Anita

Hoi Amy,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke dingen doe je in Canada. Geniet ervan! Groetjes Ivo, Anita en kinderen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!