amyincanada.reismee.nl

Feestdagen in Canada

Op 24 december hebben we met zijn allen gekookt en kwam de moeder van Glenda eten. Op kerstavond hadden we alvast twee cadeautjes gekregen een matchende kerstpyjama met zijn 4en en een set om gingerbreadhuisjes te maken. Dit was echt veel moeilijker dan ik dacht dus op die van mij zit dan ook overal glazuur omdat hij anders niet bleef staan.



Op 25 december werd ik iets na 7 uur wakker omdat ik allemaal geluiden hoorde beneden. Lydia en Elisha waren al begonnen met hun cadeautjes open maken, dus toen hebben we Debby wakker gemaakt en heb ik ook mijn cadeautjes open gemaakt. Ik heb best veel dingen gekregen en samen met Debby ook voor iedereen wat dingen gekocht. In de middag zijn we naar Tina de zus van Glenda gegaan waar de hele familie was. Daar hebben we gegeten en kerst gevierd.

Tweede kerstdag heet hier boxing day. Op deze dag gingen we naar de ouders van Glenda voor het avondeten.

De dagen tussen kerst en oud en nieuw was er niet heel veel te doen en heb ik vooral veel kerstlichtjes gezien. We zijn naar een huis gereden waar je de radio en een bepaalde zender zet en de lichtjes oplichten op de beat van de muziek. We zijn naar port de grave geweest, een klein dorpje waar in de haven alle boten versierd waren met lichtjes en we zijn naar het park geweest wat ook versierd was.



Met oud en nieuw zijn we naar Paula de zus van Glenda geweest. Er is hier niet echt veel vuurwerk, alleen om 00:00 een beetje.

Op 1 januari was het kleine meertje hier voor het huis bevroren dus konden we schaatsen. Dit was wel even wennen omdat ik op kunstschaatsen moest. Ondertussen is het ijs alweer bijna helemaal gesmolten.

School is alweer een week begonnen, maar helaas wel online. De kans is klein dat de scholen open gaan voordat ik weer naar huis ga dus dat is wel een beetje jammer. Ik vlieg op 29 januari weer naar huis en kom op de 30e aan in Nederland.

Reacties

Reacties

Mama

Ik ben al aan het aftellen!

Miranda

Leuk verhaal weer Amy. Geniet nog van je laatste weken in Canada, wat een mooie ervaring!

Opa/Oma,

Hoi Amy, nou dat waren drukke feestdagen zeg, leuk hoor.Nog een paar weekjes, dus we zullen maar zeggen tot ziens Fijne weken nog ,
groetjes!

Bibienne

Wat gaat het snel, gewoon al weer bijna naar huis! Balen van het online onderwijs maar nog heel veel plezier de laatste 2 weken!
XX

Oma truijen

Ik hoop je over drie weken weer zie Gr❣️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!