amyincanada.reismee.nl

Halloween

De afgelopen weken stonden vooral in het teken van halloween. Ik heb op de vrijdagavond en de zaterdag voor halloween meegedaan aan de zombie dance. Hier zijn wat foto's van dat:

Op zondag toen het echt halloween was ben ik met Debby naar Merel (een andere Nederlandse internationale student) en haar gastzus Sofia (uit Spanje) geweest en bij hun in de buurt hebben we met een groepje getrick or treat. Daar heb ik een behoorlijke tas met snoep aan over gehouden.

Op dinsdag zijn we naar de pumpkin walk geweest, dit is een afsluitend halloween evenement waar iedereen zijn pompoen meeneemt. Hier hadden we nog opgetreden met de zombie dans.

2 weken geleden ben ik ook nog wezen ziplinen met de international studenten. Dit was wel anders dan wat ik gewend was, We moesten naar boven lopen en vanuit daar ziplinede we met een aantal ziplines naar beneden. We kregen een handschoen waarmee we zelf moesten remmen en er waren een aantal ziplines die je met zijn 2en moest doen om genoeg snelheid te krijgen. Het was wel heel leuk om te doen en we hadden een heel mooi uitzicht.

Het is nu ook net begonnen met sneeuwen. De verwachting is dat er vannacht ongeveer 2 centimeter valt en morgen 5.

Reacties

Reacties

Oma/0pa,

Dat was een druk weekend, maar wel heel leuk om mee te maken. Is alle verf er al af? Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!